Maak kennis met
Jeroen van Veen
Vandaag stellen we Jeroen van Veen voor, Serviceadviseur bij H-point. Wat begon als een stageplek bij Van Mill in Gorinchem is inmiddels uitgegroeid tot een veelzijdige en waardevolle functie binnen H-point. We vroegen Jeroen naar zijn werk, zijn team en zijn ervaringen binnen Amega.
Van stage naar vaste functie
“In september 2020 ben ik gestart als stagiaire bij Van Mill in Gorinchem,” vertelt Jeroen. “Die eerste stageperiode duurde tot januari 2021, en beviel zo goed dat ik parttime ben blijven werken naast mijn studie.” Ook zijn tweede stage liep hij bij Van Mill, en na het afronden van zijn opleiding Junior Accountmanager aan het Curio College in 2022, ging hij fulltime aan de slag als serviceadviseur bij (toen nog) Van Mill / H-Point.
Naast zijn werk kreeg Jeroen de kans om zich verder te ontwikkelen. “Binnen Amega mocht ik de opleiding Operationeel Management volgen via Innovam. In mei 2024 heb ik daarvoor mijn certificaat behaald.”
Een gezellige werksfeer
Samen met zijn leidinggevende Maurice vormt Jeroen het team aan de werkplaatsreceptie. “We nemen ook de magazijnwerkzaamheden op ons, en dat doen we voor zowel H-Point als Service Only.”
Over de algemene sfeer binnen Amega is Jeroen enthousiast. “Er heerst echt een gezellige werksfeer. Je merkt dat je altijd op collega’s kunt terugvallen. Dit is bij simpele vragen zo, maar ook als er lastigere momenten of dossiers zijn. Dit kan op de collega’s binnen de vestiging maar ook op de collega’s van andere vestigingen.”
Dagelijkse werkzaamheden
“Elke dag ontvangen we de klant die een afspraak heeft bij ons in de werkplaats. Wij nemen de werkzaamheden door en bespreken het eventuele meerwerk gedurende de dag,” legt Jeroen uit. “Verder gaat de telefoon met regelmaat af en ontvangen we mailtjes van klanten die een vraag hebben over hun auto. Wij helpen deze mensen dan verder op weg.”
Ook magazijntaken horen erbij: “We zorgen voor voldoende voorraad, dat de onderdelen tijdig binnen zijn voor de monteurs. Verder is ons doel om elke klant mobiel en uiteraard tevreden te krijgen.”
Met plezier aan de slag
Voor Jeroen is de afwisseling een belangrijk aspect van zijn werkplezier. “Geen dag is hetzelfde, en dat maakt het werk zo leuk,” zegt hij. “Maar het leukste blijft toch de lach en de dankbaarheid die we krijgen van klanten die geholpen zijn.”
Ook het contact met klanten geeft hem energie: “Geen klant is hetzelfde en ieder heeft zo zijn eigen verhalen.” Daarbij is zijn doel duidelijk: “De klanten tevreden houden is het doel dat ik elke dag meeneem. Hierbij staat het klantcontact centraal, wat ik ook zo leuk vind.”
Amega als werkgever
“Amega voelt als een warm en prettig bedrijf om voor te werken,” aldus Jeroen “Het gehele bedrijf is door een goede bedrijfscultuur gestructureerd. Amega is en wordt steeds groter, maar dit komt op de werknemer niet zo over. De lijntjes binnen het gehele bedrijf zijn kort en dat voelt als werknemer zeer prettig.”
Volgens Jeroen biedt Amega ook volop ruimte voor ontwikkeling: “Amega geeft de kans om door te groeien. Hierbij luisteren ze goed naar de ambities die je hebt. Samen met Amega wordt er alles aan gedaan om je ambities na te gaan. Of hier nu opleidingen voor nodig zijn, maakt niet uit. Dit wordt allemaal aangeboden!”