Commercieel Medewerker Binnendienst
Michelle Gijbels is sinds 2019 werkzaam bij Amega. Ze heeft zich in die jaren ontwikkeld tot Commercieel Medewerker Binnendienst. Michelle heeft in deze functie veel contact met de klanten die een leasebestelling hebben gedaan. Ze maakt onderdeel uit van een gezellig en goed werkend team.
"In de showroom ben ik begonnen achter de ontvangstbalie als Support Medewerker. Na ongeveer een jaar heb ik de kans gekregen om door te groeien naar Commercieel Medewerker Binnendienst. Hier werk ik inmiddels al 3 jaar met veel plezier.
Ik heb de opleiding Filiaalmanager gedaan in de vorm van werken en leren. Mijn week bestond uit 4 dagen werken en 1 dag naar school."
"Het leuke aan mijn werk vind ik dat elke dag anders is en ik veel verschillende werkzaamheden heb."
"Op onze afdeling werk ik samen met 10 collega’s. We werken heel hard, maar er is altijd ruimte voor een grapje. Er hangt een goede en gezellige sfeer op de afdeling. We zijn een hecht team en kunnen het goed met elkaar vinden. We organiseren regelmatig een teamuitje."
"Mijn doel is om elke klant naar tevredenheid te woord staan en ze te kunnen helpen. Ook vind ik het belangrijk dat ik mijzelf blijf ontwikkelen, zowel op professioneel gebied als persoonlijk gebied."
"Ik vind Amega een heel erg fijn bedrijf om voor te werken. Ondanks dat het bedrijf zo groot is, voel ik me altijd betrokken met wat er speelt en gebeurt. Je voelt je echt onderdeel van de organisatie."
"We beginnen de dag altijd met kop koffie en +/- 15 minuten teambespreking. We bespreken dan de taakverdeling en verdelen de binnengekomen bestellingen en deze verdelen we om te verwerken.
Gedurende de dag staan we de klanten en leasemaatschappijen telefonisch te woord en houden we de mailboxen en systemen bij waarin we onder andere de levertijden monitoren richting de klanten.
We nemen contact op met klanten voor het maken van de definitieve afleverafspraken van de nieuwe auto’s en controleren welke auto’s er de volgende dag afgeleverd gaan worden, hier maken we de afleversetjes gereed voor.
Ook maak ik wekelijks een voorraadlijst voor de klanten waar ik verantwoordelijk voor ben en controleer ik de openstaande postenlijst. Wanneer een factuur te lang open staat bel ik achter de status van betaling aan.
Het leuke aan mijn werk vind ik dat elke dag anders is en ik veel verschillende werkzaamheden heb. Ook vind ik het leuk om contact te hebben met de klanten."