Unieke kans! Binnen de bedrijven van Amega kun jij deelnemen aan het speciaal ontwikkelde traineeship voor Service Adviseur. Binnen twee maanden leren wij jou alle kneepjes van het vak en heb jij een nieuwe uitdagende baan met volop doorgroeimogelijkheden.
Lijkt het jou leuk om te werken in de automotive branche en zoek jij een baan waar je klantcontact kunt combineren met afwisselende administratieve taken? Dan is dit je kans!
Aanmelden Service Adviseur Traineeship
Tijdens de traineeship zal je kennis maken met het vak van Service Adviseur door middel van trainingen en werken in de praktijk. De trainingen die je krijgt zullen een bijdrage leveren aan je introductie binnen de Amega bedrijven en de functie, het leren kennen van de normen en waarden binnen het bedrijf, de klanten leren kennen en de programma's waar je mee aan de slag gaat. Er is een programma met 8 dagdelen waaraan je deelneemt tijdens de eerste 2 maanden. Het volledig uitgewerkte programma is onderaan deze pagina te zien.
Je hebt een arbeidsovereenkomst voor minimaal 7 maanden.
De eerste 2 maanden staan in het teken van deze traineeschip.
Direct salaris op het niveau van Service Adviseur.
Je hebt geen ervaring nodig, wij leren je dit mooie vak graag!
Ben je enthousiast over deze traineeship en zou jij je graag aanmelden? Dat kan onderaan deze pagina! Wil je eerst nog wat meer aanvullende informatie? Laat dan je gegevens achter en dan nemen wij contact met jou op of bel naar onze HR afdeling via 078-6322211.
Onderstaand is het complete trainingstraject te zien die je zult doorlopen in onze traineeship. De trainingen worden gegeven door externe specialisten en collega's.
Naast de trainingsdagen zullen er intervisies plaatsvinden waarin je ervaringen en uitdagingen vanuit de praktijk met elkaar bespreekt en oplossingen met elkaar deelt.
Een keer per maand heb je een 1-op-1 coachingsgesprek met onze externe trainer Ton Megens.
Dagdeel 1: "Introductie van de Amega Groep, dealers, klanten en het vak servicemedewerker."
Dagdeel 2: "De Amega manier" van service verlenen."
Dagdeel 3: "Telefonische communicatie & e-mail etiquettes".
Dagdeel 4: "Persoonlijk contact met de klant''.
Dagdeel 5: "Service en verwachtingen van de klant".
Dagdeel 6: "Het bellen en overleggen over meerwerk" & "Autoafgifte en factuuruitleg".
Dagdeel 7: "Klantenopvang en- behandeling"
Dagdeel 8: "Pareren en tegenwerpingen"