Telefoniste

Demi Otten

Al sinds 2011 verbonden met Amega… Demi Otten vertelt in onze rubriek ‘even voorstellen’ meer over haar loopbaan bij Amega en haar dagelijkse werkzaamheden. Demi is vanuit haar stage doorgerold naar diverse functies binnen ons bedrijf.

“Mijn doel: een tevreden klant na ieder gesprek!”

Achtergrond

“Ik heb de opleidingen Commercieel Medewerker (mbo-niveau 3) en Assistent-manager Internationale Handel (mbo-niveau 4) succesvol afgerond. In 2011 ben ik begonnen met mijn stage op de afdeling Sales Support. Na het behalen van mijn diploma’s ben ik als gastvrouw gaan werken bij de ontvangstbalie in onze Volkswagen showroom. In 2014 ben ik aan de slag gegaan als verkoopassistente bij SEAT En Skoda. Nu ben ik al zo’n vijf jaar werkzaam als Telefoniste bij Amega.

De afdeling Telefonie

“Ons team bestaat uit 7 gezellige collega’s. We zijn goed op elkaar ingespeeld en werken hard, daarnaast is er wel altijd ruimte voor een grapje. We zijn een heel hecht team en staan altijd voor elkaar klaar. Geregeld organiseren wij uitjes in onze vrije tijd, ook hebben we een groepsapp waar we o.a. vakantiefoto’s in delen.

Werkzaamheden Telefoniste

“Op de afdeling Telefonie beantwoorden we alle binnenkomende gesprekken voor gemiddeld 30 vestigingen. Wanneer een collega niet bereikt kan worden, zorgen wij ervoor dat de klant teruggebeld wordt door middel van een terugbelverzoek.

Het leukste aan mijn werk is het in contact staan met de klant. Elk gesprek is anders en dat maakt het werk leuk en divers."

Amega als werkgever

“Ik omschrijf Amega als een hele fijne werkgever, ondanks dat het een grote organisatie betreft voelt het als een echt familiebedrijf. Ze zijn betrokken naar hun medewerkers en er is altijd ruimte om door te groeien.”