Anne Boet: Manager Service Support

Manager Service Support

Anne Boet

Anne Boet is in 2010 als Service Adviseur begonnen bij Van Mill, waarna hij na 1,5 jaar is doorgegroeid tot Service Manager. Met zijn 22 jaar destijds de jongste Service Manager binnen Amega Groep. Vorig jaar april is Anne gevraagd leiding te geven aan de twee afdelingen van Service Support en sinds kort ook aan de Telefonie-afdeling, waar hij nu met veel plezier werkzaam is!

Achtergrond

“Na het afronden van de opleiding 1e Autotechnicus en APK Keurmeester heb ik ondernemerschap gestudeerd. Daarnaast heb ik diverse interne en importeur trainingen gevolgd in mijn rol als manager.”

De afdeling

“De afdeling Service Support heeft twee afdelingen: Inbound en Outbound. Service Support Inbound houdt zich hoofdzakelijk bezig met het verwerken van de telefonische en online werkplaatsafspraken. Hier worden ruim 50.000 afspraken per jaar verwerkt. Dit doen we voor het totale merkenpalet van Amega, inclusief Service Only.

Service Support Outbound is in het afgelopen jaar fors gegroeid, dit heeft voornamelijk te maken met het feit dat de auto’s steeds intelligenter worden en gekoppeld zijn aan het internet. Indien er een storing in het voertuig voordoet, of de melding opdoet voor een onderhoudsbeurt of werkplaatsbezoek krijgt deze afdeling hier melding van en stelt de klant telefonisch op de hoogte om een afspraak te maken. Hierin maken wij als bedrijf echt het verschil, klanten waarderen ons initiatief enorm. Daarnaast bellen we onze klanten na aflevering of werkplaatsbezoek met de vraag of alles naar volle tevredenheid is verlopen.

Afdeling Telefonie is een belangrijke schakel binnen de organisatie. Een team gedreven collega’s neemt hier de telefoon aan en verbindt deze wanneer nodig door. Regelmatig verwerken zij meer dan 1000 gesprekken per dag!”

Vacatures Service support

Enthousiast geworden over werken op de Service Support afdeling bij Amega Groep? Door de diverse werkzaamheden is geen dag hetzelfde. En maak jij het verschil voor onze klanten.

Kom werken bij één van de grootste automotive bedrijven van de regio. Bekijk onze vacatures en solliciteer direct!

 

Bekijk onze vacatures

Werkinhoudelijk

“Ik houd mij dagelijks bezig met de collega’s van de drie afdelingen en alle systemen waar wij mee werken. Service Support is als een deken over de organisatie. We proberen zo efficiënt mogelijk te werken waarbij we het menselijke aspect waarborgen. Werken moet immers leuk zijn!

Het is een hele klus om alle verschillende interne- en importeursystemen zo goed mogelijk op elkaar aan te laten sluiten. En juist dat is een gave uitdaging! De diversiteit in combinatie met het nauw samenwerken met collega’s maakt mijn werk leuk. Ik vind het heerlijk om met diverse projecten en opdrachten bezig te zijn, zo is geen dag hetzelfde. Daarnaast is onze branche volop in beweging en dat vraagt om creativiteit en flexibiliteit.”

 

Amega als werkgever

“Ik zie Amega als een zeer betrokken werkgever met oog voor de mens. Amega kenmerkt zich als een werkgever welke ruimte geeft voor persoonlijke ontwikkeling en carrièregroei. Ik ben blij met Amega als werkgever. Dat maakt dat ik inmiddels al 13 jaar voor dit mooie bedrijf mag werken.”