Service Adviseur, jouw nieuwe uitdaging?


Heb jij altijd al willen weten of de functie Service Adviseur jou op het lijf geschreven is? Dan is dit jouw kans om dit te ontdekken!

Op zaterdag 15 september a.s. organiseren wij diverse workshops en rondleidingen waar jij (na aanmelding) aan kunt deelnemen. Door een kijkje achter de schermen te nemen kom jij erachter wat de functie van Service Adviseur inhoudt, hoe een werkdag eruit ziet en welke mogelijkheden het voor je biedt!

Ben je geïnteresseerd? Dan zien wij graag je aanmelding verschijnen en heten wij je tussen 10.00 uur en 14.00 uur van harte welkom bij Ames, Van Mill en SvensCar in Dordrecht (Mijlweg 29 - 33, 3316 BE Dordrecht).

Wil jij je aanmelden voor één van onze workshops? Meld je dan direct hier aan. 

Ben je nu al nieuwsgierig naar wat de functie van Service Adviseur inhoudt? Bekijk dan hier de vacature Service Adviseur bij Amega.



Hoe gaat deze dag eruit zien?

Op deze dag ontvang je informatie over de werkzaamheden die behoren tot de functie van Service Adviseur. De informatie wordt overgebracht door middel van workshops en een rondleiding. Tijdens de rondleiding zul je langs Ames (Audi), Van Mill (Opel & Hyundai) en SvensCar (Volvo) lopen, waarbij uitleg gegeven zal worden over de bedrijven en functies. De nadruk tijdens deze rondleiding ligt op de functie van Service Adviseur en hoe deze functie in contact staat met de andere functies binnen ons bedrijf. De workshops zullen in drie rondes worden gegeven, waarna je aansluitend de rondleiding kunt volgen.

De indeling van de workshops waar je uit kunt kiezen ziet er als volgt uit:

Workshop 1: Hoe verloopt een dag van een Service Adviseur?
In deze workshop wordt het gehele proces uitgelegd van het inplannen van reparaties, contact met de klanten, contact met monteurs tot aan het factureren aan de klant. 

Ronde 1: 10:15 - 11:00 uur
Ronde 2: 11:15 - 12:00 uur
Ronde 3: 12:15 - 13:00 uur 

Workshop 2: Hoe goed sta je onze klanten te woord? 
In deze workshop krijg je uitleg over de diverse gesprekstechnieken die je kunt toepassen in de gesprekken met de klanten.
Deze technieken worden gedemonstreerd door middel van rollenspellen met een Service Adviseur en acteur.  

Ronde 1: 10:15 - 11:00 uur
Ronde 2: 11:15 - 12:00 uur
Ronde 3: 12:15 - 13:00 uur 

Workshop 3: Hoe commercieel ben jij?
In deze workshop krijg je uitleg over de diverse verkooptechnieken die je kunt toepassen in de gesprekken met de klanten. 
Deze technieken worden gedemonstreerd door middel van rollenspellen met een Service Adviseur en acteur.

Ronde 1: 10:15 - 11:00 uur
Ronde 2: 11:15 - 12:00 uur
Ronde 3: 12:15 - 13:00 uur 



Om een optimaal beeld te kunnen geven van de functie en de werksfeer zullen er ook medewerkers aanwezig zijn waar je vragen aan kunt stellen.

Na afloop van de workshops en de rondleidingen zorgen wij voor een lekker hapje en een drankje, zodat er kan worden nagepraat met medewerkers van het bedrijf. De dag zal rond 14:00 uur eindigen. 

Ben je enthousiast geworden en lijkt het je leuk om deze dag bij te wonen? Schrijf je dan hier direct in!  


Heb jij eerst nog wat meer informatie nodig voor je de keuze maakt om je aan te melden?

Neem dan contact op met onze afdeling Personeelszaken via 078-6338303 of mail naar personeelszaken@amega.nl.


Zie hieronder een leuke preview van de werkzaamheden als Service Adviseur, Niels vertelt over zijn werk bij Ames!