Amber Jurgens

Administratief medewerkster occassions

Sinds 2012 is Amber Jurgens al werkzaam bij Amega. Van een bijbaan op de zaterdagen doorgegroeid naar voltijd administratieve positie bij de occasions in Zwijndrecht.

Achtergrond

In 2012 ben ik begonnen bij Amega tijdens mijn studie Onderwijs Assistent als bijbaan op de afdeling telefonie. Dit deed ik altijd op de zaterdagen. Toen ik afstudeerde bood Amega mij een baan aan op de afdeling Service Support. Dit aanbod heb ik met beide handen aangepakt en hier heb ik acht jaar met veel plezier gewerkt. Na deze acht jaar vond ik dat het tijd werd voor een nieuwe uitdaging. Zo ben ik terecht gekomen bij de afdeling trade in Zwijndrecht als administratief medewerkster occasions.

 

"Binnen het team hangt een zeer fijne en gezellige werksfeer. De communicatie loopt met elkaar maar ook binnen de organisatie zeer vlot en we ondersteunen elkaar waar nodig."

Werkinhoud

Dagelijks houd ik me bezig met factureren, auto’s aanmelden bij het RDW die Amega heeft geïmporteerd, klant- en auto gegevens verwerken, kentekenplaten aanvragen en andere diverse administratieve werkzaamheden. De afwisseling en de variatie van het werk vind ik het allerleukste. Geen dag is hetzelfde. Tegelijkertijd kan het ook erg druk zijn, dan vind ik het erg belangrijk om goed de rust en controle te bewaren.

 

Over Amega Groep

Amega is een erg fijn bedrijf om voor te werken. Er wordt meegedacht in alle mogelijkheden en wat het beste bij jou past als persoon. Het is fijn om te weten dat de organisatie voor je klaarstaat en je de mogelijkheid krijgt om je verder te ontwikkelingen binnen het bedrijf.